Акції
Останні новини компанії ДТЗ Останні новини компанії ДТЗ Останні новини компанії ДТЗ
+38 (0562) 3-44-555

Давні друзі у новому образі

Меж досконалості немає, та й час не стоїть на місці, тому як би не був гарний трактор, але рано чи пізно на його місце прийде кращий. Це вірно і для лінійки тракторів ДТЗ потужністю 24 к. с., добре відомих і чудово себе зарекомендували в Україні, причому не тільки на полях і сільських дорогах, але і в парках і на вулицях міст. Нещодавно оновлені версії популярних повнопривідних моделей ДТЗ 4244Н і ДТЗ 4244НХ. Які ж відмінності цих нових модифікацій 2016 року від попередніх і від близьких за характеристиками моделей інших виробників? Що залишилося незмінним? Давайте дивитися все по порядку.

 

 

ДТЗ 4244Н

 

Перш за все, звичайно ж, помітний новий дизайн цих моделей, цілком відповідає сучасним тенденціям у світовій тракторобудуванні. Капот придбав більш обтічну і динамічну форму з чіткими контурами, з збільшеною площею вентиляційного отвору, з новою оптикою, що забезпечує відмінну освітленість в темний час доби. Покращився і без того хороший огляд з місця водія. А зворотний скіс нижній частині капота і змінене кріплення дозволили збільшити кут його відкривання, полегшивши доступ до двигуна і агрегатів. Сам капот став більш жорсткий, його фіксація - автоматична.

 

 

ДТЗ 4244НХ

 

Двигун, на відміну від багатьох «однокласників» інших марок, сертифікований за стандартами Євро-III, легко і швидко запускається навіть у морозну погоду: надійний та економічний (витрата палива не більш 268 г/кВт*год) трициліндровий дизельний чотиритактник об'ємом 1531,33 см3 з рядним вертикальним розташуванням циліндрів, безпосереднім уприскуванням палива і водяним примусовим охолодженням. На вентилятор системи охолодження встановлено додатковий захист крильчатки від механічних пошкоджень. Додано теплова захист над випускним колектором. Паливний бак ємністю 29 літрів тепер має значно збільшену в діаметрі заливну горловину. Це дозволило практично виключити розливи палива при заправці, а значить зменшити забруднення двигуна та збільшити пожежну безпеку. Всі з'єднання і проводу електропроводки захищені водонепроникними роз'ємами і пластиковими рукавами, що рідкість для тракторів цього класу.

Для трансмісії і ходової частини нових тракторів ДТЗ не страшні самі складні умови роботи: модернізована коробка передач забезпечує (з урахуванням понижувальної передачі) 8 швидкостей вперед і 2 назад; встановлені надійні барабанні гальма з роздільним приводом; блокування диференціала заднього моста; посилені рукава півосей заднього моста. Зчеплення сухе однодискове, в його конструкції використані нові композитні матеріали, помітно що продовжують термін служби цього важливого вузла.

Передній ведучий міст з відключається приводом практично виключає пробуксовку і зберігає високу керованість трактора навіть на пухких і вологих ґрунтах. Для поліпшення керованості рульової гідроциліндр винесений вперед над балкою переднього моста. До того ж така конструкція не тільки збільшує кліренс, але і значно полегшує доступ до гідроциліндра для його обслуговування та ремонту. Захист гідроциліндра від механічних пошкоджень забезпечують спеціальні щитки.

Високий кліренс, регульована ширина колії передніх і задніх коліс (до речі кажучи, колія у цих моделей найширша серед популярних в Україні 24 сильних тракторів) дозволяють швидко перенастроювати ходову частину і однаково впевнено і комфортно експлуатувати нові трактори і на схилах пагорбів, і у вузьких проїздах теплиць і садів, і на асфальті шосейних доріг. У моделі ДТЗ 4244НХ, до того ж, використовуються колеса більшої ширини 6.50х16 / 11.20х24, що знижує питомий тиск на грунт, зберігаючи при цьому прохідність та керованість на високому рівні. Також в комплекті є 6 додаткових передніх вантажів по 9 кг кожний.

Передні крила, які, до речі, є далеко не на всіх повнопривідних тракторах, як і раніше, металеві, міцні. А широкі задні крила стали більш округлої форми і трохи вище. Це по-перше полегшило демонтаж і монтаж задніх коліс, по-друге спростило очищення підкрильного простору від бруду. Задній звис крил був збільшений для забезпечення кращого захисту від летять з коліс грудок ґрунту. Передній звис навпаки помітно зменшили, щоб виключити забивання брудом підкрильного простору. У верхній частині задніх крил розміщені великі зручні пластикові ручки, що забезпечують водієві зручність посадки і додаткову опору при виконанні маневрів заднім ходом. Перед лівим крилом з'явилася підніжка, що полегшує водієві посадку. Також на задніх крилах встановлені абсолютно нової форми об'єднані задні ліхтарі і додаткова задня фара з яскравою галогеновою лампою.

Велика увага в нових тракторах ДТЗ приділено безпеці і зручності роботи водія. Компонування органів управління, водійського сидіння і контрольних приладів забезпечують вільний доступ і комфортну роботу навіть людей великої статури, чого не скажеш, наприклад, про Dongfeng. Регульоване сидіння водія встановлено на міцній амортизуючою опорі із змінною жорсткістю, що дозволило додатково знизити вплив вібрації більш ніж на 40%. Важелі, педалі, електричного перемикача розташовані таким чином, що виключаються випадкові перемикання або перешкоди процесу управління навіть при сильній трясці. Важіль передустановки обертів двигуна («ручний газ») має зручні розміри і встановлений на правому крилі поруч з сидінням водія. Інформативна приладова панель в нових тракторах виконана з чорного пластику з підвищеною стійкістю до вигоранню від прямих сонячних променів, що забезпечує кращу читаність свідчень приладів, серед яких тахометр, лічильник мотогодин та інші.

Триточкова універсальна навісна система з потужним гідромеханізмом вантажопідйомністю 414 кг, окреме причіпний пристрій для буксирування, двошвидкісний вал відбору потужності на 540/1000 об/хв, гідровихід з швидко роз’ємною муфтою і електророзетка, - все це дозволяє агрегатувати нові трактори практично з будь-яким навісним, напівнавісні та буксирним обладнанням.

Гідросистеми рульового управління і навісного механізму нових тракторів живляться від одного масляного насоса з метою зниження втрат потужності двигуна. Але, на відміну від тих же тракторів Dongfeng, в нових ДТЗ раніше використовуються роздільні масляні ванни для гідросистеми і для змащення КПП і заднього мосту. Це трохи ускладнює конструкцію трактора, але, по-перше, для змащення КПП і для силового гідроприводу повинні використовуватися масла з різними в'язкістю і робочим температурним діапазоном. По-друге, при використанні загальної ванни продукти зносу шестерень коробки будуть забивати насос і трубопроводи рульового управління, гідравліки трактора і навісного обладнання. До того ж, КПП та задній міст «Dongfeng» можуть залишитися і зовсім без масла в разі поломки гідромуфти або розриву шланга, а в польових умовах це майже катастрофа. У тракторах ДТЗ такий неприємний варіант подій повністю виключений.

Як бачимо, кожна нова модель чи модифікація тракторів ДТЗ виходить все більш функціональною, надійного, комфортного і пристосованої до інтенсивної роботи у географічних і кліматичних умовах України. Це є результатом не лише ретельного опрацювання конструкції деталей, вузлів і агрегатів, але і того, що всі трактора ДТЗ повністю збираються в Дніпрі і проходять багаторазові, ретельні контроль і тестування. При цьому вони продовжують залишатися цілком доступними за ціною і економічними в експлуатації.

Коментарі
Поки немає коментарів
Написати коментар
captcha